Ni har inte missat så mycket!

Ja, det var ju ett tag sen jag bloggade... Men känner nu att jag saknar bloggandet. Har satt upp ett mål nu och vill verkligen att det ska gå hela vägen. Vad målet är ja, det skriver jag i ett inlägg senare! Men tänkte säga vi har ett supererbjudande på pioneer stövlar nu.Svarta Pioneer swarovski stövlar för ENDAST 1500 kr + 60 kr frakt. Har bara ett antal kvar nu så passa på! Är det någon som är intresserad så bara skriv en kommentar så gör jag ett inlägg med vilka som finns kvar om det finns intresse.
Har också ett par svarta vanliga pioneer stövlar, och ett par svarta crocodile pioneer stövlar.
Men även har jag en Gr8 hjälm hemma. Den är marin/marin och storlek 52.
Lägger upp en bild på hjälmen och pioneer swarovski stövlarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0