Ryttarsport

Eftersom jag inte har berättat så mycket om vad jag gör tänkte jag att det kanske skulle vara dags att göra det nu. Jag äger ett företag som jag tar hand om själv med min pappa som hjälp, som jag är enormt tacksam för! Jag startade detta företaget för att sälja och tjäna pengar. Men syftet är ändå något annat också. Jag själv hatar att gå in i en affär och hitta något sjukt snyggt men sen känna att jag inte vill läga ner så mycket pengar på det utan vänta isåfall. Då betsämde jag mig för att göra detta. Som ni ser så säljer jag billigare grejer än vad de flesta andra gör även om det är nytt. Jag tycker det känns mycket bättre då alla kanske inte har råd med det dyraste fast kan nu även köpa de då jag säljer det billigare. Jag vet inte vad alla andra tycker, men det är min åsikt.
Jag har inte bloggat på sjukt länge men tänkte slänga upp lite av det jag säljer så att ni vet!
// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0