Mycket på gång...

Ärligt talat så har jag varit grymt seg på att uppdatera och ska jag komma någonstans får man väll börja någonstans eller ? Snart är det jul och jag har hur mycket planer som helst! Skulle ni kanske kunna hjälpa mig med en sak? Vilka färgkombinationer skulle passa ihop? 
Bara skriv, blir glad av alla förslag! Tänk att det ska passa på schabrak och luva. Har en sjukt bra plan och denna ska gå hela vägen, därför ska ni få vara med från början. 
Nästa år har vi också massor av andra grejer som kommer säljas och webshoppen kommer att vara igång, I PROMISE! Tänkte att ni skulle få en liten smygtitt på vad som kommer att säljas, det är färgglatt! Älskar när man kan använda färg och det blir snyggt.. 
Sen lita alltid på er själva och följ det ni vill, ge inte upp. Skit i vad alla andra säger och stå på era egna ben. Man lyckas alltid av att kämpa. 
 
Själv tycker jag att detta är as ballt! 
 
Hur cool är inte denna? 
 
SKRIV VAD NI TYCKER!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0