Många dagar, inget skrivet..

Somsagt så har det gått några dagar nu men jag har verkligen inte haft tid att skriva! Har varit på min första hoppträning och kan inte vara mer än otroligt nöjd. Det var nytt ridhus för henne och nya hinder. Fick inte många filmer för att min mobil stänger av sig när den blir för kall. Riktigt jobbigt men nästa gång så ska det fungera! I onsdags blev det en skritt runda på 30 minuter och idag blev det ett dressyr pass. Hon var riktigt lugn idag, gick i lagom tempo och i galoppen var hon helt underbar! Hon brukar alltid stressa men inte idag. Hon har blivit så duktig. Längtar tills första tävlingen. Hon kommer vara den snyggaste ponnyn av alla, hihi. Har några bilder och film från dessa dagarna så lägger upp några nu :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0