17/1-2012

Hann inte blogga igår för hade så mycket att göra. Men idag bloggar jag som tur är, haha. Igår gick jag också till ridhuset för att galoppera eftersom hon är så sjukt pigg, men hon har lugnat ner sig mycket mer nu. Fick även lite filmer så ska försöka lägga upp de här om jag kommer ihåg hur man gör hoppas jag fixar det. Men försökte få henne att jobba lite mer men hon ville inte riktigt i vänster varvet. Ska fråga min tränare om han har lite tips för övningar som jag kan göra för att hon ska bli mer lösgjord. Galoppen gick också bra. Hon blev lite stark men efter ett tag blev hon lugnare och lyssnade bättre. Idag var det tänkt att jag skulle rida över lite bommar och små hinder men de hade träningar till klockan halv nio så jag sket i det och tar det imorgon istället. Tänkte att jag ska göra det imorgon istället. Blir bommar på en halv cirkel och kanske lite små hinder som övning att hon ska gå lugnt till och mellan hinderna.  Fick även mitt nya täcke från Exklusiv horsewear idag pasa super! Bild finns här nere! Pussade även massor på blueboy min fina prins! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0