Världens finaste!

Idag blev det första skrittturen utomhus med min stjärna! Hon var super pigg och takta mestadels av rundan. Men efter ett tag blev hon lugnare och hon fick massor av beröm när hon gjorde rätt. Har blivit mer någran med att beröma när hon gör rätt. Det är så himla viktigt att ALLA hästar verkligen vet när de gör rätt och när de gör fel. Har fått en annan bild av ridningen och är taggad till tusen på att nå toppen! Imorgon ska jag antingen skritta ut eller rider jag till ridhuset och travar henne lite lugnt. Här kommer lite bilder på fina princessan ;* 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0