Inte alltid kul.

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har tappat suget för att blogga och då är det inte så kul! Men nu får jag väll blogga lite då det faktiskt finns folk som läser som jag inte trodde.. Tänkte skriva lite om mig själv ikväll och om min fina ponny Juels Ofelia! Men eftersom jag inte är sådär jättebra på att komma på teman eller vad man ska kalla det kan ni väll komma med lite roliga förslag? Då blir det dessutom lite lättare för mig också. Det har hänt rätt mycket på senaste tiden så jag tänkte lägga upp lite olika inlägg om vad som har hänt som skulle vara roligt att läsa om! Men nu får det bli lite bilder på min fina ponny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0