Min mening med bloggen

Jag skapade denna bloggen för två anledningar. Först vill jag lägga upp mina produkter som jag ska sälja, jag vill också att ni ska få vara med och bestäma vad ni gillar för grejer och så kan jag se om jag kan ta in den produkten just du vill ha. De kan vara allt från stigbyglar, schabrak, träns, benskydd m.m
Min tanke är att flera folk ska köpa, och det ska inte vara för dyrt.
Så jag har gjort allt jag kan för att det ska bli så lågt pris som möjligt!
Jag ska göra ett inlägg om hur ni gör för att beställa och hur ni kan kontakta mig.
/ Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ryttarsport

Här säljer jag häst & ryttarutrustning för ett bra pris. Du kan gärna komma med förslag på vad du vill att jag ska ta hem och sälja!

RSS 2.0